lördag 19 mars 2011

Små bekännelser - Utmaning

Go kväll alla goa,


hoppas ni alla har haft en bra lördag. Här har det bara lunkats runt i mjukisar o bara varit...stora sonen har varit hemma hela eftermiddagen - alltid lika mysigt!!!


Jag har fått en utmaning av gulliga Annelie med bloggen Zinkhjärtat .
Utmaningen går ut på att berätta 8 personliga saker som ni inte visste.


  1. Jag gillar kaffe latte, rött vin och smågodis
  2. Jag gillar att segla, dyka, åka skidor samt köra bil
  3. Jag shoppar gärna plånböcker, väskor och skor
  4. Jag är alltid rak och ärlig, vilket kan vara både vara positivt samt negativt
  5. Jag HATAR mitt lockiga hår och använder plattång varje morgon
  6. Sjunger gärna när jag sitter själv i bilen
  7. Har en liten ängel i himlen som vi tyvärr inte fick lära känna
  8. Drömmer om ett alldeles eget växthus


Ha fortsatt trevlig helg allihopa, kramar Anette

4 kommentarer:

  1. Kul att veta mer om dig:)
    Hoppas solen sken på dig idag och att snön börjat smälta igen som den gjort här!?

    Ha en skön söndag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att läsa!
    Det låter helt klart som att du har haft en skönt mysig lördag:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Kraamar till dej !
    Du verkar va en tuff tjej :)
    Ha det gott !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  4. Roligt att du delar med dig lite mer av dig själv. Fick dock en klump ihjärtat när jag läste punkt 7 (en liten ängel i himlen).

    STOR KRAAAAAM
    Maria

    SvaraRadera