tisdag 22 februari 2011

Award / Utmärkelse

Oj, oj, oj vilken GLAD överraskning jag fick i går kväll när jag "slog på" datorn för att kika in hos er alla bloggvänner!!!

Jag har fått min första Award ... Liebster Blog Award ... från goa Helena med den trevliga bloggen Ord & Känsla .
Tack Helena än en gång - jag är så glad och stolt över denna fina utmärkelse!!!


Det känns så STORT att få ett erkännande för vad jag gör och skriver ... som jag skev hos Helena,
-"Det trodde jag aldrig när jag började blogga för snart 3 månader sedan..."

Nu är det min tur att få överlåta utmärkelsen till fem av mina favoritbloggar med mindre än hundra följare ... det är jättesvårt då det finns så många fina, trevliga och roliga bloggar som jag följer ...

Mina val blir följande utan inbördes rangordning ...

Vardagskärlek
Johanna har en svärfar som har massor me goa saker i sina gömmor ... man vet aldrig av hon får med sig när hon har varit hos honom. De har även i dagarna köpt sig en ny lägenhet ... det ska bli spännande att få följa deras flytt och bl a köksrenovering ...

Östervik
Camilla är en fd Stockholmare som har vågat ta steget ( I like a lot!!! ) och flyttat ner till Småland. Hon har en egen butik och loppis och har massor med projekt på gång, hon är även en riktig pysslare som gör massor med fina saker ...

Ett September Barn
Anna har jag nyss hittat till, hon har väldigt fina inspirerande bilder och en smak som jag verkligen gillar ...

Claras hem på Byvägen
hon och hennes man håller på att bygga en helt nytt hus som är heeelt bedårande. Det är verkligen så kul att få följa bygget med alla vackra detaljer ... och jag hoppas de snart ska flytta in ...

Landet Krokus
Anna-Karin har en helt underbar trädgårdsblogg - här får jag mycket tips och ideér, får njuta av fotografier som är helt outstanding ...

Ni har som sagt jättefina bloggar allihopa och jag hoppas att fler hittar till er och får bli lika insprierande som jag.

Reglerna för Liebster Award är enkla och som följer:
*
Denna bloggaward lämnas över till 5 av dina favoritbloggar, som har mindre än 100 följare.
*
Awarden går vidare till de fem du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster Award.
*
Den som får awarden länkar till den person som gav den till dig, och fem av hans / hennes favoritbloggar med mindre än 100 läsare.


Ha en underbar tisdag, kram Anette

9 kommentarer:

  1. Grattis!
    Alltid roligt att hitta nya bloggar!

    Ha en bra dag, kram Tina

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du blev så glad och jag tycker verkligen du är värd denna utmärkelse:)!
    Du som jag har ju inte bloggat så länge, då är det ju extra roligt att bli uppmärksammad!

    Ha en fin dag, nu ska jag ut i solen!
    Stor kram Helena

    SvaraRadera
  3. Hej kära du!

    Så trevligt att du ville vara med i min utlottning, lycka till på tisdag!

    Ha det gott, kram H.

    SvaraRadera
  4. Gulliga du! :) Va glad jag blir! Och tack för dina jättefina ord. Det värmer i hjärtat!
    Och du - stort grattis!!! Du är väl värd den fina utmärkelsen!!!
    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  5. Grattis till din utmärkelse.Ja den är du värd och mycket mycket mera.Önskar dej en fin dag .Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Grattis!
    Och vi andra har tur som hittar till nya bloggar!

    Marie

    SvaraRadera
  7. Hej kära nyfunna vän!!

    Men vad glad jag blir... :)
    Det ger så mycket positiv energi ska du veta!!

    Tack söta rara du :)

    Stort grattis till utmärkelsen!!

    Kram
    Anna.

    SvaraRadera
  8. Godkväll!
    Gud vad glad jag blir:) TACK!!!!!
    Vilken överaskning.
    Många varma, stora bamse kramar
    Camilla

    SvaraRadera
  9. Roligt att du blivit upmärksammad med en award, det är du verkligen värd!!

    Stor kram & GRATTIS!!!

    Maria

    SvaraRadera