tisdag 21 december 2010

Granen står så grön o grann i stugan...

...trallalala trallalala...

...ÄNTLIGEN är granen på plats...guuu va vi har grunnat på var vi ska ha den ...( i och med att vi flyttade in i januari i år så har vi ju inte haft någon gran här tidigare )...men den hamnade MITT i köket på kortsidan av köksön...vart riktigt bra ...va tycks om min nya stjärna?


Jag tycker den är sååå fin, tyvärr har jag inte lyckats med någon bra bild på den men jag hoppas ni kan föreställa er hur den ser ut i verkligheten....


...titta här då - har tomten redan varit här?
Näe inte riktigt än, men jag tycker det är så mysigt att ha paketen liggandes där, barnen är framme och kikar och försöker klämma lite när vi inte ser :-) är inte det jul...


...avslutningsvis vill jag bara visa er ( med ytterligare en dålig blid, då den är tagen genom fönstret ) vilken snötårta vi har utanför vårt sovrumsfönster, guuu va vi har mycket snö nu. Snacka om att vi får en VIT jul i år.

Nä - nu vankas det Ernst, glögg o lussebullar, ha en riktigt mysig tisdagskväll
kram Anette

1 kommentar:

  1. Hej!

    Det va en riktigt fin gran ni har..och va trevligt det låter att ha den i köket, där kan ni ju njuta av den till fullo.

    Jag hoppas att ni får en härlig jul!
    Kram Clara

    SvaraRadera