söndag 12 december 2010

Julmarknad...


Man kan inte tro att man är på Skansen....men om ni
"tittar långt" borta så ser man Stockholm tak...

...på Skansen idag, underbart mysigt!!!
Vilken känsla det är att gå bland dessa alla små stånd, julmusik, glögg doft och för en gång skull även knarrande under fötterna...och minus 7 grader - burr vad vi frös efter 3 timmar...men det var det värt alla gånger...

Jag köpte ljus - såna där fina 3-armade...bild kommer när det är på plats här hemma.


På väg till smedjan...

Tre nöjda prinsar...


Efter...


Här kommer även lite före o efterbilder på stolarna och syskrinet som jag skrev om i fredags...jag är väldigt nöjd med resultatet - nu ska jag bara hitta ngn bra plats för de nya små detaljerna - alltid lika kul hi hi.

Tack för goa fina peppande kommentarer - jag är så glad att jag är på gång...

Må så gott, kram Anette


Före...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar