lördag 18 december 2010

Härliga lördag...

...har nu avnjutit en härlig lugn lördagsfrukost...det är så skönt att inte behöva jäkta iväg till skola o jobb...

Idag ska vi på födelsedagskalas hos syrran - yngsta trollungen fyller 7 år.  Alltid lika kul med kalas tycker jag...idag går hennes paket i "Musses tecken"...jag gillar gamla fina papper med änglar på men just den är födelsedagen så blir det ALDRIG söta änglar då jag inte vill att paketen ska förknippas med julen...


...de blev tuffa med det svarta snöret tycker jag i alla fall...sååå jag är nöjd!!!

Igår sprang jag på Alf & Alva - är de inte söta...jag köpte dem direkt så nu har (den alldeles förstora enl min sambo) tomtefamiljen utökats med ytterligare två...hi hi...


Ha en riktigt underbar lördag, kramar Anette

PS Än så länge har jag klarat mina två hyacinter utan att känna några allergisymptom...jag var på väg att köpa några till man jag ska nog inte utmana ödet...vad tror ni???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar