tisdag 4 januari 2011

Födelsedag...

...idag fyller min sambo J år.
Hipp Hipp Hurra för dig idag min kära!!!
Härligt med tupaner!!!

Hmm, mitt lilla hall projekt har inte fallit min sambo i smaken...
...funderar starkt på att vara hemma ensam någon dag här framöver och göra allt ialla fall utan hans hjälp!!!
Ibland förstår jag mig inte på dem - karlarna alltså - när man vill ha något som bara är fint så är det onödigt och opraktiskt enl deras mening och när man vill ha något som är (läs - mycket finare) och mer praktiskt än det vi  har idag då är inte det bra, hmm, hur tänker de egentligen?!?

Tips???

Nu ska jag ialla fall smälla i mig tårta och fira den älskade karln, hi hi...

Ha en underbar tisdagskväll allihopa,
kram Anette

1 kommentar:

  1. Jo jag vet att de flesta karlar är sådär hopplösa, nu är ju min inte alls rolig att gnälla på eftersom han är precis tvärtom..
    Tror ändå på att ditt hallprojkt blir hur bra som helst!!!
    Kram Git

    SvaraRadera