lördag 22 januari 2011

Pyssel lördag

Hej o hå va den här dagen susade iväg - mitt mål för idag var att göra fördigt inne i arbets-/pysselrummet som jag påbörjade för några dagar sedan. Så det har spacklats, slipats och målats lite här o där för att min ruta flyttad ca 40 cm åt ena hållet...och så hhär blev det...(ni får verkligen uräskta bilderna då de är tagna nu på kvällen med MASSOR med lampor tända)...


 Jag gillar inte att ha fotografier över allt hemma så jag har samlat ihop dem på ett ställe, ganska smart och fint tycker jag...
Det som saknas nu är en ganska kraftig skiva med frästa kanter och "mjuka rundade hörn"som ska ligga över skåpen, vanliga Ikea köksskåp har jag använt så länge - en vacker dag ska jag förhoppningsvis hitta en skänk som jag kan ha här...men än så länge får detta duga...

Ser ni fotot till höger - det är min mamma i "unga år" är det inte fint!!!

I morgon hoppas jag att det blir min andra sväng till Formex - och den här gången ska jag ha min EGNA kamera med min...fniss...

Ha en underbar lördagskväll allihopa, kram Anette





1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder.
    Ja, vad det gäller skänken så frå man ta vad man har...
    Jag var själv på loppis i veckan & införskaffade ett "muskedunder" till skänk som jag nu ska slipa & måla...pust!
    Ha en fin vecka! Det var trevligt att titta in hos Dig!
    Kram Ida H

    SvaraRadera