torsdag 6 januari 2011

Kompromiss...

...inte alls kul - jag brukar tillslut alltid - (okej då, för det mesta ialla fall) - få min vilja igenom men INTE den här gången... J är såååå bestämd att "trädet" ska vara kvar i hallen. Sååå, hmmm -  idag har vi gemensamt varit och köpt en liten hylla med krogarar i för att få lite bättre ordning i hallen - (istället för hyllan som jag vill ha med lösa korgar uppetill, och som redan fanns hemma)...och så har får det väl vara ett tag till (men om jag känner mig rätt så tror jag att det blir en "fortsättning" i lilla hallen framöver....!!!).

 Ja, här ser ni hur det blev...och hur "trädet" ser ut!!! Ja, ja, visst är det snyggt men jag VILL INTE HA den kvar!!!

Jag vill ha den här hyllan istället...
Bilden är lånad från Ikea.

I morgon blir det ommålning på enda köksväggen och vem vet kanske min lilla hylla hamnar där istället - vi vår se i morgon...

Förresten...igår var jag och såg "Änglagård. Tredje gången gillt" och den rekommenderas varmt!!! Jag gillar verkligen Helena Bergström och Rickard Wolff.

Ha en underbar kväll, kramar Anette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar