fredag 21 januari 2011

Trötta fötter

Halloj i stugorna,

idag har jag tillbringat eftermiddagen på FORMEX, sååååååååååå underbart. Och såååååååååååååååå trött i fötterna - näe, jag ska inte klaga egentligen...det är inte varje dag det är mässa och jag får åka dit med min svägerska och gå och njuuuuuuta av allt fint.
Tyvärr glömde jag kameran hemma på köksbordet - katastrof va min första tanke !!! men så lugnade jag mig lite och tänkte att jag får gilla läget helt enkelt och använda mobilen...MEN lyckans ost som jag är så hade min underbara svägerska SIN kamera med sig så när hon mailat över bilderna så ska jag dela med mig med (förhoppninsvis) några fina inspirationsbilder...
Jag ska försöka komma dit igen på söndag och då självklart ska jag ha min kamera med mig...


Bild från Jeanne d`Arc Living´s webshop, se HÄR

Något som jag har blivit lite förtjust i är rosa/lila glas - känns lite sommrigt - eller va tycker ni?

Kramar Anette

3 kommentarer:

  1. Hej Anette! Roligt att du tittade in, tycker det är så kul att träffa nya vänner. Ska läsa igenom din blogg lite närmre i helgen, men om jag inte fattat fel så är du också ganska ny här i bloggvärlden precis som jag...

    Vi ses, kram Tina

    /Ha det så roligt på Formex, jag brukar åka med syrran men fick stå över i år../

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!
    Du är för go:) Tack snälla! Va tusan...är alla på Formex utom jag eller?!
    Men ja änt bitter *fniss*

    Ha en dunderskön Lördag!
    Kram Erika

    SvaraRadera
  3. Hmmm, vill också! Men med en bebis på några dagar här hemma så får jag se framåt mot kistamässan -hem och trädgård i stället. ;0) Jag hoppas på fler inspirationsbilder här hos dig i så jag också får vara med på ett hörn!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera