måndag 24 januari 2011

Formex glimtar

Här kommer bilder från mässan som utlovats...(de är tagna med telefonen)...























Nu är det dags för läxläsning, plocka rent köket fr dagens middag, tvätt, damsugning, morgondagens ryggor med badgrejjor, frukt etc etc etc...den kära sambon känner sig hängig så man får köra hela racet själv ikväll - åhhh dessa stackars män som blir så ynkliga när de känner sig lite dåliga...

Tur att jag ialla fall har energi och är pigg o kry... ;))

Många måndagskramar till er alla, Anette

3 kommentarer:

  1. Härlig Formex inspiration!
    Vilken tur att du är pigg med allt det du ska göra..det gäller att ha förmågan att multitaska...
    Jag ska till Sthlm imorgon på jobb, men tänkte naturligtvis få tid till att shoppa lite också, har du några bra råd på affärer??

    Kram Tina /pst.jag lägger dig på min lista så jag kan se vad som händer här inne hos mig, ok?/

    SvaraRadera
  2. Ååå vilken härlig inspiration....jag skulle vilja ha typ allt=).

    Tack för dina kommentarer hos mig.
    Det är en svår fråga det där när vi ska flytta in, men det är faktiskt inte så himla mycket kvar nu, borde kunna bli inom ett par månader.

    Hoppas du får en bra vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbara underbara bilder!!! Man vill ju ha typ ALLT:)

    Tack för din kommentar hos mig, det är så kul när folk tittar in på ens blogg!

    Hoppas du inte fick slita alltför mycket igår kväll, dessa män, dessa män:)

    Ha en fin tisdag!

    Kram Johanna

    SvaraRadera