onsdag 19 januari 2011

Underbara sol

Solen har lyst sååå härligt över Värmdö och vi har haft klarblå himmel idag- guuu vilken härlig dag det har varit. Tyvärr har det inte varit plus grader så inget dripp dropp...

Ikväll har jag fixat lite uppe i "arbetsrummet/pysselrummet" - jag har under en längre period stört mig på att rutan/ramen som jag har målat i en ljusgrå nyans (mot vit vägg) för en tid sedan och som jag har alla "släkt kort" mm i - varit felplacerad på väggen så nu har jag målat om den - rättare sagt flyttat den 40 cm åt ena hållet och målade vitt igen på andra sidan...min kära sambo bara skakar på huvudet och undrar va jag håller på med...ja, det kan man väl kanske göra men är man inte nöjd så är man inte...någon som känner igen sig???

Jag får lägga ut några bilder när jag är klar...



Nä idag är det tidig natti natti för damen här hemma, kram Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar