torsdag 13 januari 2011

Sådan mor - sådan son...???

Hej på er denna underbara torsdagskväll - nu är det bara en dag kvar till det är helg igen, hurra, hurra!!!
Nä, nu får ni inte tro att jag inte gillar att arbeta - för det gör jag faktiskt - jag har bara inte kommit igång igen efter julledigheten....

Tänkte visa er en gullig ask...
...som junior gjorde i julklapp till mig förra julen. Han limmade på snäckor och ett filt hjärta.

Jag har det stående på mitt sängbord med lite bra o ha saker i, ja, ni vet - lypsyl - nagelfil etc etc som vi tjejor även behöver ha vid sängkanten... :-)

Jag gillar ju att pyssla och jag tror nog det ligger i generna hos junoir också. Det går inte en dag härhemma utan att det ska fixas, klippas, limmas mm mm även för honom. Underbart tycker jag!!!

Tror även han har förstått vad jag gillar, eller vad tror ni?!?

Må så gott, kram Anette

1 kommentar:

  1. Vad gulligt av honom, perfekt att ha sina "tjejgrejer" i ;)
    Ha en toppenfredag!
    Kram Anna

    SvaraRadera