söndag 9 januari 2011

Oj, va tiden går...

Igår var det kalas här hemma, junior fyllde 9 år, HIPP HIPP HURRA för dig - min älskade lille skrutt!!!

Jag gillar kalas och jag gillar att ha "huset fullt". Under januari har vi många i vår släkt som fyller år så det blir ett himla kalasande - ingen ide att börja tänka på att "hålla igen" efter julen här inte - det får man börja tänka på i februari...om man orkar...och har lust...

Idag har det varit lite känsla av våren - det är tö, det droppar från taken och solen har tittat fram, härligt...


 Här är ett par bilder från Amsterdam som jag tog för ett par år sedan i härligt rosa.
Får man inte en känsla av vår...

Ha en härlig söndagskväll, kram Anette

1 kommentar:

  1. Tack för kramarna!

    Underbara bilder på blommorna. Kan riktigt känna vårsolen och höra fågelkvitter när jag ser på dem:)

    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera